BeKoK

uh.. sy nak mengupdate blog sy dengan pelbagai citer yg best2 with my beloved rumate.. kali ni sy nak citer pg bekok.. ape itu bekok? huhu.. bekok adalah sebuah tempat yg akan membawa anda sume ke alam yg buleh membuatkan anda rase gumbira.. (ape aku melalut nih.. wake up fi2)..


so ni lah bekok.. nampak x kwn2... bekok ni letaknyer kat yong peng.. cantik tak?....

Alkisah bermulanya disini...
time aku on da way nak balik u dr kedah ke johor tuk study tuk final aku meng'kol' akmal..
mari ikuti perbualan kami (ceh)..

fi2 : akmal teka aku kat ne?
akmal : kat ne?

fi2 : aku dlm bus nak balik u dah..

akmal : oh yer ke? ko tau tak esk kitaorg nak gi bekok?

fi2 : wah.. nak ikut.. ngan sape?
akmal : akak bilik ko ngan k.shima, ct.. Jum la..
fi2 : oh... best2... tp tak nak la.. final aku start awal la isnin dah start..

akmal : ala jum la ...


cam gitu la perbualan aku ngan akmal...even aku dah modify skit.. tp lebey kurang cam gitu...
tp ayat yg ni plg best..

akmal : kiter gi kejap jew wei.. balik tu ko study la..

so pg tu aku sampai jew bilik, kitaorg sume prepared nak gi bekok dah...

scroll kebawah ag.. (sebab dah malas nak type)

ni la barang2 makanan yg kitaorg bawak... huhu name pun gi bekelah... aku x tlg masak pun.. ye la.. diorg masak time aku dlm bus ag... tu la kakak.. masak awal sgt.. tak dpt fi nak tunjuk skill..



bergambo sebelum bertolak... cam hepy2 jew....



kitaorg sempat bfast kat air itam.. sblm tu meh aku perkenalkan sape yg pegi.. k.shima, k.liza (eh salah la... tiz zakiah la ), akmal, ct, k.ain, kat ngan aku budak cumey... ala k.haizum tak dpt gi la.. balik kg..


atas sebab2 yg tak dpt dielakkan.. aku hanya bley publish gambr2 yg ni jew.. k... kitaorg balik dlm kol 4 ptg.. (awal la sgt.. hahaha.. dah alang2 mandi biar sampai puas).. pastu ader hati.. pg plak bp mall nak minum cokelat ice blended with pearl.. terbaik la...

mama.. maafkan anakmu kerana pg mandi air terjun.. 'wink.. wink...'

tetiba nak nyanyi lagu nih...

ais kacang..
ais, ais kacang..
bila terasa panas dan rasa dahaga..
singgah di kedai ais kacang diminta..
susu dan jagung kacang dan lengkong..
ais gula berwarna... (part ni musti ai akan betulkan " air gula la fi..")

repeat balik dengan lirik yg betul...

air gula bewarna..
campur semua enak rasanya
kegemaran kita semua..

Comments

Popular Posts