Saturday, April 24, 2010

HadiaH tuK sy

bUlan 7 hr tu (dah lame daa... ) sy ditugaskAn oleH en azRul tuk meLatiH jurus wajiB tuk pasukaN pencak Silat PuO..

CenTeR traininG tu tak Lama pun.. jusT seminGgu jew..
bg aku seminGgu mmG tak CukuP tuk mengHafaL juRus.. mahupun buAh ( bg mereKa yg mmg tak De basic langsuNg dalaM silat La).. Yer La.. naK hafaL ag.. serAgaM kan ag.. yer la sy nih bukannyer expert sgt dlm bab2 mengajar silat ni.. sy pun budak mentah br blaja.. huhuhu..

so berbekal ilmu yg ciput2 ni aku mengajar silat dr pagi sehingga la larut malam (bak kata Mr A.. "awal pagi" )
be4 dat.. ape itu jurus wajib...
jurus wajib ialah pergerakan 3 orang pesilat.. mengandungi 100 buah kot yg nak digerakkan dlm masa 3 minit.. setiap jurus membawa maksud tersendiri dlm ilmu persilatam..

aku just mengajar jurus wajib bg putera & puteri.. tuk putera tak kesah sgt.. sbb bila aku dtg jew.. diorg dah mmg hafal buah.. tuk puteri mmg susah skit sbb diorg start dr zero.. memang cayalah cikgu fifi ngajar...

diorg nyer game kat poli kuantan pahang.. n sy tak dapat nak pg sbb nak masuk u dah.. yang best nyer beberapa hari pastu.. i dapat mms dr diorg yg yg bertajuk "hadiah untuk k.fifi"

hasilnyer...

yeah.. diorg dpt no 3.. cayalah.. congratz.. i bangga ngan u all..

No comments:

Post a Comment