K.I.T.A

time aku duk umah bercuti hr tu.... aku tgk la satu citer kat astro ria.... K.I.T.A
aku cam ingat iklan citer tu kater camnih... tp aku dah modify baik punyer..
"mari saksikan kembara K.I.T.A hanya di blog sy"



kembaRa K.I.T.A di Ungku OmaR poLytecHniC..

~ aku, as, zee n ina ~
My beST frEnz Eva..kayuh beskal same2 tuk gi kelassusah senang sama2...


After dat..
KembarA K.I.T.A di InteL kuliM
~ aku, ain, k.yana, k.nisa~
DioRanG yg sentiasa menceriakaN life aku..
aIn yg sentiasa bersama aku..
mandi kat sedim same2..
tgk muvie same2...karok same2....
even 6 bulaN jew bersame tp tetaP sgt BesT


NexT
KembarA K.I.T.A di UtHm duLu
~ aku, zee, dhiel n lina ~
erm... aku rase best sbb korang ader dulu..
serius aku betul2 rase kehilangan korg..
kenangan ngan korang sgt best..
banyak sgt..erm.. no komen
thanks.. cuz.. aku lebey blaja berdikari skg..

"Seminggu setelah kau pergiTeman silih bergantiMenghiburku
Berkata semua teratasiDan terus sembunyi
Di balik senyum palsu
.. Setahun setelah kau pergi
Ku masih sembunyiDi balik senyum palsu"





KeMbaRa K.I.T.A with my roommate (UtHm)



~ aku, k.liza, k.ain, k.haizum~
ni roommate aku kat u ni..
best2 satu bilik ngan diorg..
mcm2 ragam.. ( yg sorg yg cam ibu.. kemas giler ( kakak ain la) sorg yg dressing ala korea (im talking bout k.liza okey.. hahaha mean warna baju n tudung ) n yg sorang kakak yg sgt sporting n technician kot kat bilik aku (bley repair banyak benda)
.. (sape ag k.haizum aku.. yg slalu protect aku)
kami masak same2..
kami bela putih same2 (rindu putih)
kami tgk wayang same2..
kami makan same2..kami jual buah same2..
terbaru.. solat jemaah same2..
best2.. bilik kitaorg yg paling best.. lurve kakak2 sume n sgt2...

KeMbaRa K.I.T.A sekarang (UtHm)


~ akmal, aku n ai~
erm.. ni la kawan yg aku rapat skg selain dr rumate aku...
study sesama..
makan sesama..
gelak sesama...
ngumpat sesama..
thankz... 4 everything.. bersama susah n senang..


KesimPulaN...

~ sy syg mereka sume ~




























Comments

Popular Posts