Pic skola

huhuhu.. dr kecik sampai la skg nih..


ni pic kat skola menengah bukit merchu kuala kangsar... mudenyer.. time nih jd librarian.. time nih aktif ngan bahas ngan syarahan.. tu jew kot...tp.. sewius.. time ni ak sgt nakal.. fly tu hampir tiap2 hr kot... tp kat hostel ak penah jadik ajk surau ngan disiplin.. wah.. tp kat sini la.. aku blaja berdikari.. blaja jd imam.. blaja hafal surah2.. hurm.. kat sini ak umah syahbandar (color biru).



ni kat sek men teknik gerik, gerik. perak. Time nih amik civil engineering.. n jadi prefect skola yg amatla poyos.. time ini tak nakal dah.. tp life time tu amat bz.. org lain sibuk study.. tp ak sibuk ngan debate nyer.. pantunyer..aku gak penah wat majalah skola selama 2 tahun berturut2... plg tak best.. tugas aku kena wat takwim skola sambil cite aktiviti2 skola.. ngan pencapaian sPm skola...time tu sume ak nak masuk..yg plg tak sgka.. ak masuk hafazan skola.. ngan jadik ajk badminton.. kelab koko.. masuk KRS. Umah plak color kuning (cileron)

Oleh kerana pencapaian SPm yg tak membanggakan.. aku dpt masuk Poli jew.. tp ok wat.. Politeknik ungku omar, ipoh perak. Poli yg ak sgt bangga.. course? Mechatronic engineering... mantap... sbb ak ske kira2.. n tak best la civil.. banyak baca.. muehehe.. erm... kitarg satu kelas sgt rapat.. kat sini ak jumpe kawan baik aku.. kawan sejati kot.. Nurasmahlaili, nur mazirah, noor shafarina.. kat puo lg best.. mengajar ak banyak benda.. actually.. mengajar aku camne nak tadbir organisasi.. kat sini.. dr 1st year aku masuk silat gayong ngan taekwondo.. kat sini gak aku penah wakil perak dalam RMA.. n slalu gak la masuk tornament taekwondo.. erm.. kat PUO ak sgt aktif.. tersangat kot.. aku slalu kena jadik (hahaha kena jadik) setiausaha tuk silat gayong, ngan kelab silat PUO ngan Kelab JKM. n atas komitmen aku yg berlebih2 tu.. kelab silat ngan kelab JKM puo penah menang 2 kali dlm kelab terbaik PUO.. bangga time tu.. ak blaja anjur banyak benda.. karnival sukan JKM, malam anugerah JKM.. kat sini gak ak dah treat tuk jd MC tuk JKM nyer.. pastu aku ader letc yg sporting betul.. name en azrul.. dier la.. yg banyak bantu ak tuk berjaya... n yg paling aku bangga kan skali penubuhan silat olahraga di PUO. hurm... best2.. study? kat poli nih aku rajin study skit.. tp aku sgt bz... every week aku akan ajar muaz (bdk kelas ak) sume subjek setiap sem.. dr sem 1 sampai r sem 6.. n sebenarnyer ak sgt bangga ngan dier hr nih.. die dah ag berjaya dr aku... muaz.. aku bgga ngan ko.. actually kat puo nih.. aku adelah student yg super duper bz.. bukan bz study okey.. tp bz ngan poli.. huhuhu.. tp aku sgt bangga ngan diri aku sendiri time nih.. blaja jatuh bangun diri sendiri.. thanks kat budak DEM cuz banyak support aku dr blakang ngan best frenz aku... n ngan JKM cuz penah bg anugerah pelajar cemerlang diploma 2008 kat aku... <3 PUO n all lecturer JKM.








Next... at UTHM.. Degree in electrical engineering (robotic)... ermm lastnyer kat sini gak.. Syukur aku diterima masuk ke UTHM ngan kos ni... mule2 mmg cam nyesal skit.. sbb kat puo dulu DEM under JKM.. now BEM under FKEE... so.. bnyk la subjek elektrik yg aku kena study.. almaklumlah mmg takde basic electrik pun.. seciput jew.. tp takpe.. dah alang2 kan.. blaja betul2... now dah last year kat sini.. achivement? hahahaha.. kat sini aku penah wakil u dlm pencak silat uthm.. main? just jurus wajib.. aku bgga dpt jd atlet silat kat uthm nih.. dpt blaja ngan jurulatih malaysia.. a.peja.. kat sini.. aku mmg banyak la diuji... erm.. 1st skali kegagalan kwn2 aku tuk trus blaja bersama2 aku kat sini.. tu merupakan kejatuhan yg plg hebat r dalam diri aku.. hurm... tp syukur gak.. dengan ketidaan diorg aku betul2 kena jadik org yg sgt tegas... hurm... kat sini.. dulu la.. aku aktif ngan biro akademik KKTDI... now.. dah pencen la..2 tu jew kot yg aku aktif dulu.. skg mmg tak aktif dah.. dah kena fokus study la... aku kat sini ditempatkan sebilik ngan kakak2 aku.. k.haizum, k.liza n k.ain.. sewius.. diorg mmg best.. actually aku syg UTHM...


dah hbs...

Comments

Post a Comment

Popular Posts