Monday, May 3, 2010

gud bye KKTDI UTHM

dikesempatan ini sy nak mengucapkan (cam nak bg ucapan rayer jerk)...

ok.. sewius skit... sy nak mengucapkan.. selamat tinggal katilku.. almariku... meja studyku... n ape2 lagi.. selamat tggl kolej kediaman tun dr ismail... sesungguhnyer TDI sgt best (ag best dr TF.. sempat promote TDI). waa.. thanks.. cuz dah berbakti kepada sy selama 2 tahun..



so lepas nih...

gud bye to takde air dah.. (tingt time kena mandi kat pili bomba)
gud bye to ikan keli goreng yg sgt sedap kat kafe makcik rock
gud bye to bilik aktiviti tempat kitaorg study..
gud bye to kafe TDI
gud bye to koop TDI.. time pg jew musti tak bukak... (sgt tertekan)


Special Thankz to makcik2 cleaner yg telah membersihkan toilet n kaki 5 kolej n bilik aktiviti.. semoga makcik2 sume dimurahkan rezeki.. Amin.. ( sy dah tak dpt nak bergosip2 lagi dgn makcik..)
Thankz to felo2 (walaupun sy hanyer kenal pengetua kolej jew) yg jaga kitaorg sume.
Thankz to pili bomba cuz kadang2 membantu kitaorg...
Thankz to UTHM cuz bg sy merasa tuk tggl di kolej yg sgt best nih n tempatkan sy dengan kakak2 yg sgt besh gak...

TuK k.aiN (if kakak baca.. cuz tak tahu kakak on9 ke tak time kakak kat umah.. Macam tak jew..ok takpe.. bley baca next sem k).. k.ain.. sewius sy nak kakak duk umah sewa skali ngan kitaorg.. tak best la takde kakak... huhuhu sedey.. kakak.. nanti sape nak temankan kakak pg makan kerang goreng.. sape nak temankan kakak beli makanan kat bawah.. sape nak bg air kat kakak klu kakak haus nanti.. sape nak bagi nota kat akak nanti kalau akak jauh ngan saya.. sape nak temankan sy tidur nanti klu diorg sume takde.. sape sy nak usik giler2 ag klu kakak takde.. sape sy nak bg rase makanan sy yg pedas ag klu kakak takde.. n yang paling penting skali dengan sape sy nak solat jemaah klu kakak takde... sape lagi yg nak main osom ngan sy.. (even osom tuk jadik imam n baca doa)
huhuhu.. takbestnyer takde k.ain nanti.. sure umah kami rase sedey skit.... (skit jew la) tp kalau kakak ade.. musti ag best.. kakak.. nanti musti dtg umah kami ok.. musti lawat kami n tidor umah kami.

No comments:

Post a Comment