Wednesday, July 28, 2010

PeNat adeehh..

Mggu ni penat skit... bukan skitt.. tp banyak.... adehh... dah lame tak bz cam gini...
skg dah kembali bz.. bukan bz biasa.. tp super duper bz... i like....

jadual sem pack sgt... even hr selasa n khamis takde kelas n hari jumaat pagi jew de kelas.. terasa sgt bz.... mane taknyer... hari isnin petang 2-6pm menatap fuzzy dengan incik m.fauzi... hari rabu petang 2-6pm menatap applied micro C dengan incik m.fauzi lagik... lagi..? yes.. sy respect same incik.. Incik sgt bagus mengajar.. mengingatkan sy dekat incik Hanafiah time kat poli dulu... tp bile incik takde next week n ganti plak kelas malam selama 2 hari berturut.. sy betul2 rasa tak larat.. penatnyer..

banyaknyer keje yg nak disiapkan...sewius.. banyak... dengan project fuzzy + micro C = fire fighting robot.. (eh cam project Psm nih) mmg la... cam project aku.. tp die nyer spec lagi susah skit la.. sbb nak apply bg dua2 subjek tu.. tp x mudah la nak siapkan dlm masa 5 minggu (tak mengalah cume kena kuat berjuang skit).. psm ag... project ag.. assignment ag...report ag.. adeh...

fifi ini "RAJIN" sungguh (kena guna keyword RaJiN.. nanti kalau 40 kali sebut baru betul2 rajin...)

InsyaAllah.. sy boleh... Allah kan suke org yg berusaha.. Allah kan sentiasa ada...

"TiaDa yg MustahiL jiKa DtgNya darI AllaH"


P/S: Hidup ni adaLah perjalanan yg sgt singkat... aPabila melakukan sesuatu.. fikirkan ttg masa depan.. Fikirkan balasan yg akan kita dpt di akhirat kelak.. Ingat.. Kita adalah Khalifah di muka bumi ni.. ada tanggungjawab yg perlu dilaksanakan.. Setiap perkara yg kita lakukan akan mendapat balasan walaupun sekecil2 zarah.. (sekadar memperingati diri ini... oh.. aku sungguh lalai...)


No comments:

Post a Comment