- tak kisah la... ok jew-

aku ade masalah skit bile nak ckp word 'tak nak' or 'tidak' nanti automatic akan jadik 'tak kisah... ok jew' padahal aku tak nak tu.. huhu.. amatlah susah nak sebut word tu.. akibatnyer aku slalu wat benda yg aku sendiri tak nak wat..

tp ketahuilah.. aku sbnrnyer tak sampai hati nak ckp 'tak nak' kat org.. bukan sbb ape.. tp sbb maybe bg org tu penting... or maybe dah takde org lain yg bley ckp nak.. or maybe ngah sesak.. mane taw.. huhu.. tp plz... bile nak tanye aku tu.. plz.. pk kan keadaan aku yg boley atau tak bley...

huhuhu..entah.. kdg2 bile susah nak ckp tak nak nih akan sakitkan hati aku sendiri.. yer la... tp bukan bermaksud aku tak bley wat keputusan.. tp aku tak nak keputusan yg aku wat tu menyakitkan hati org lain.. huhu tp kadang2 lebey gak org wat kat aku atau kata lainnyer amik kesempatan kat aku.. hey, aku sedar sume tu la... takkan la tak sedar... it just tolonglah paham bile nak sumthing or nak bantuan ke or nak teman ke or nak ape2 ke.. tgk la keadaan aku dulu..boley ke.. penat ke.. br balik kelas ke... urgent ke... dah rehat ke... or anything else...

banyak yg kena aku ketepikan bile nak penuhi sesuatu benda... aku terpaksa korbankan ape yg aku ske tuk wat benda tu.. tak besh la.... huhu kdg2.. aku kesian kat kawan2 baik aku yg terpaksa ajar aku tuk ckp taknak... hahaha.. tq ai n akmal.... tp sebenarnyer... selagi boleh aku akan penuhi permintaan sape2 jew n aku tak kisah klu aku kena korban sumthing pun... hey.. kiter akan happy klu org lain tersenyum kan... dats me...

ingat .. wat baik dibalas baik...


"hidup kalau tak menyenangkan org.. jgn la menyusahkan org... " <---- akmal punyer moto.


Comments

Popular Posts