Friday, August 13, 2010

Hari YanG suNyi..

Hari YanG Sunyi.. EntrY ni diTujukAn khas tuK roomaTe aku.. Chabimon Mesti Kurus aka aKmaL n Pn Ai...
life ni sewius sunyi tanpa korang.. KenaPe?!!.. JanGan TanYa.. sbb akU mesti Cerita..

  1. Sbb bila aku Pakai Headphone...Takde sape daH sibuk mengaCau naK bercakap ngan aku..
  2. n Bila akU naK tdr, takde sape daH yg sibuk nak bercakap ngan aku..
  3. Aku dah kurang dengaR perkataan "ELAK" semenjak dua menjak nih..
  4. Aku dah tak bley nak ckp... "korg, tlg diam tuk 5 minit bley x?..."
  5. DaH tak perLu sakiT tekak sbb naK kena cakap kuat2.. (Roomate yg ade masalah pendengaran )
  6. Bila aku makan dlm bilIk (atas meja aku.. okeh) takde sape dah yg nak tegur.. "ElaK Semut melambak la.."
  7. Takde saPe yg bley bersama aku taHan telinga dgR buDaK sebelaH umaH yg ske WaT bisinG..
  8. DaH takde sape nak bergurau ngan aku..
  9. Dah takde sape yg nak makan pedas ngan aku..
  10. Aku DaH menjaDi seOraNg yg KuraNg seNyuM..
  11. Tp yg okey NyEr.. Bilik nih raSe tenang n sunYi jew.. nape eh?.. (jgn maraH..)

okey.. mane diorg pg?
Akmal - balik kg la... kelas die dr hari rabu sampai ahad xde.. ag pun test die start next week.. wat pe nak duk kat sini..
Ai - Suami pn blk menjenguk pn kat sini ^_^


TuK AkMal n Ai..

Balik la cepat.. Elak Korang kena duk luar la nanti.. Elak kena diam la sepanjanG mggu dePan.. n elaK tgk Muka Tegang aku la...eh ag satu.. Elak la guna perkataan "elak" klu tak reti guna.. ng3h..ng3h.. (berjaya menggunakan perkataan elak dengan betul..)

(kena tggu sampai hari ahad.. br la diorg ade)

No comments:

Post a Comment