blogKu

huhu.. cik zulalina abd rahman.. muncul di fb ku mengatakan "wah fifi.. hari2 update blog.." ayat tak cam gini lah) yes.. tidak dinafikan sy memang suke menghabiskan masa bile on9 dengan baca blog org lain, or update blog sendiri.. n kalau diperhatikan.. blog ni lebih banyak sy bg perhatian dr fesbuk ku sendiri.. sebabnye.. tak sume org bley bc blog nih..so bley tulis sesuka hati.. (hahaha.. gelak jahat.. fifi bengong) jadi tuk ape kau tulis kalau tak nak sume org bc? jawapannyer.. tulis tuk suka2..

dolu2 penah ade cite2 nak tewaskan si Stephenie Meyer tu, takpun si Rowling tu.. takpun si Ramlee Awang Murshid.. Tp cam takde harapan jew.. kalau tak, sure dah jadi kaya-raya dah nih.. kaya-raya + femes cam oprah ke.. takmo la.. taylor swift.. takmo jugak.. jadi diri sendiri jew la.. bersederhana.. nnti kalau kaya + femes plak sure riak bagai.. sbb tu la jadi camni jew.. syukur kepada Allah sebab jadikan diriku sebegini.... Ape kau melalut nih fifi...



wat leina..
tgk aku bley melalut kat sini sampai lebam taw.. sbb takde sape yg akan stop kan aku.. klu kat luar aku tak bley bercakap sgt.. sebab

  1. cakap itu penat..
  2. tekak mudah kering..nanti aku kena minum air banyak2 kalau asik ckp..
  3. kawan kite si asmah tu sgt suke bercakap sampai tak henti2 jadi aku lg suke dengar.. windula kat budak dem kan..



" Ketawa kecewa terpisah
Jalan yang lurus kian berhalang
Adakah semua ini yangku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap ku masih percaya " -aizat sungai lui-




Den tgglkan ikau dengan pic2 DEM yg sure kau rindu..

hiasan DEM yg last minute

kiter sume ngan pn mek..

rindu tak minah nih? aku windu..

dinner JKM..

bbq rewang bersama en salvinder..

patot le ayam sume hangus.. api cam gini..

aish.. camne bley terupload pic ni plak.. maaf yer leina

MEDsPeC

malas la nak upload banyak2..


Comments

Popular Posts