Friday, January 7, 2011

roti dangdut

pagi2 dah b'fast ngan jaja.. akibat tak dpt jog
nak pg b'fast boleh tp nak jog tak boleh kan.. ngee2..

yes.. hari ni 1st time dkt pt raja ni dpt makan..
*
*
*
RoTi DangduT taw..


actually dr dulu lagi teringin makan roti dangdut sebb diorg kate sedap..
tp alkisah kedainye yg sgt kecik tu akan dipenuhi ramai lelaki..
dan kalau nak mkn mmg kena layan diri la..
dan tepi kubur plak tu..
dan.. (banyak betul songehnye)
so mmg fikir 1000 kali la tuk makan..
almaklumlah pekerja kedai tu sume perempuan..
tp oleh kerana bgn2 pagi n pegi awal..
(dengan harapan sume lelaki bgn lambat !)
dpt le rase roti dangdut hari ni..
yeah..
(ai.. jgn jeles)

ops.. yg kuning2 tu bukan minyak okeh.. kuning telur taw..
actually die cam roti canai sardin.. n atas die letak telur k..
femes taw roti ni


dlm die ade sardin lah..

4 comments:

  1. thanks fi sbb ajak ja g bfast roti dangdut...dan tenkiu kat farid sbb belanja td...wah,nape x ckp awl2 nk belanja...klw x ja mkn 2 keping lagi...

    ReplyDelete
  2. huhu. sodapnyer nampak. nnti ak blik ko buat ek.. tapi lmbat agi.

    ReplyDelete
  3. waaa..fifi nnt bawak aku p makan roti dandutt ni ekk..

    ReplyDelete