Mata kiri kedip2?

Diantara perbualan aku n ai yg tak munasabah.....

Ai : Fi, mata kiri aku kedip2..
Fi : Okeh..

or else..

bangun tdr.. tgk hp n ada msg dr Ai...
msg berbunyi..
"Fi, mata kiri aku kedip2"
Dlm hati aku ckp.. bg taw dlm msg pun BOLEH...


huhu.. takde ape nak ckp.. it just slalu org dulu2.. bukan dulu2 jew.. org sekarang pun ckp bile mata kiri kedip2 mean ade petanda buruk akan berlaku.. maksudnye kite akan menangis.. so bg mengelakkan perkara tu.. kite haruslah bg taw org bile mata kiri kite kedip2... tp tahu la betul ke tak..
bile kat umah.. aku try wat kat anis...



Fi : Anis, mata kiri aku kedip2..
Anis : ???? So..???
Fi : Aku saje bg taw.. Aku ngan ai slalu wat camtu..
Anis : Kalau aku, aku bc ayat Kursi...
Fi : Bagus (tp kata dlm hati la.. )

Comments

Post a Comment

Popular Posts