TaG

Di Tag Oleh Pn Nur Lina Bt Hamdan..
Mekacih cik kak.. hehe

1. Upload wallpaper yang anda guna sekarang



2. cerita pasal gambar

Entah.. aku jenis yg tak letak pic sendiri tuk jadikan wallpaper laptop mahupun hp sendiri.. dah lame gune wallpaper yg ni.. sbb malas nak tukar n takde reason nak tukar.. slalunye, ape2 jew pic yg aku letak jadik wallpaper, ia akan berada di situ untuk s
atu jangka masa yang panjang.. maybe a year..


3. Upload wallpaper sebelum ini

1.

2.

4. Cerita pasal gambar

pic 1st.. time tu minat tol ngan citer twilight.. so guna wallpaper nih skejap.. tak lama pun.. maybe a week..

pic 2nd tu.. sbb color hijau.. fav Rasulullah.. actually.. aku suke wallpaper yg abstrak skit.. bukan serabut2..

5. kenapa anda tukar wallpaper lain?

erm.. senang jew.. bile diri nih kata " eh cantikla pic tu.. jom jadikan wallpaper.."


6. Sudah berapa lamakah anda guna laptop anda tuh?

lama.. tak ingat.. hahaha

7. Anda buat apa lepas settle kan tag ni?

- Print minit mesyuarat tuk subjek etnik.
- Print gambar tuk perjumpaan subjek utility mlm nih.. wat preparation tuk discuss..
- Habiskan tgk cite Secret Garden.. best oo... br tengok ep 6 dari 20..


8. apa tujuan anda buat blog?
saje.. suke2.. tuk luah perasaan kadang2.. kongsi maklumat.. ilmu skit2.. sbb aku suke ag berblog dr fesbuk kot..

9. berapa kali seminggu update blog?
tak kisah.. ikut mood actually.. tuk update tu perlukan masa tuk menaip.. sedangkan masa tak di spend tuk itu dengan banyaknye.. banyak benda lain tuk buat..

10. Tag 4 orang
Empat je? Okey..
- jaja
- k.yana
- aini
- don


11. apa yang anda tau tentang mereka?

~ jaja - sem ni sgt rapat ngan die nih.. die satu kelas ngan aku time kat poli dulu.. kawan jogging ujung mggu.. n kawan study kat library.. Ja.. Kawan sampai ke syurga okeh.
~ k.yana - housemate aku time keje kat kulim dulu.. erm.. sgt respect die nih sbb die sgt pandai.. kakak yg best..
~ aini - budak batch aku yg seorg hepy go lucky.. hehehe.. aku rase hepy bile dgr die ckp.. die seorang yg pandai cari duit.. amat suke makan dekat kedai bos aku..
~ don - budak kelas aku.. Couple ngan am.. ape lagi yg aku tahu..? slalu komen kat blog aku.. mekacih..

12. 5 perkataan mengenai diri anda

- baik hati
- cerewet
- sgt mudah kasihan dekat org
- pentingkan value of frendship tu..
lagi? sape yg kenal aku tlg jawab soklan nih okeh.. mcm kena interview keje plak..

i'm done..

Comments

Popular Posts