Saturday, April 2, 2011

Draf 2

SeM ni hamPir Berakhir..
InsyaAllah sem ni sem terakhir sy di sini..

SeM ni..
dengan masa yg sgt banyak dan melambak..
sbb takde kelas yg banyak..
tp masa yg sgt banyak tu dah diisi dengan
kerja + pg kelas tiap2 hari..
n hampir setiap weekend kalau takde aral mesti dkt library..

Honestly..
sy mmg bz.. diisi dengan banyak benda..
nak tgk cite korea pun tak sempat..
tp sy sgt suke itu..
ingatkan sy waktu dekat poli.. bz sampai tak cukup kaki n tangan..
wat kan sy kena rajin + cepat..
klu tak sy akan ketinggalan..
bile keje sy dpt belaja banyak benda..
banyak belaja ttg sifat manusia..
how to treat people..
belaja masak pun ade juga..
belaja buat air kasi sedap + cantik pun ade juga..

InsyaAllah, isnin ni akan masuk mggu ke 13..
n hr khamis mggu ke 13.. test 2 utility..

Draf 2 dah kuar.. tgk ni..

PengalataN : 26 April (selasa) 9.00pg, G3 B Bwh
TiTas : 28 April (khamis ) 9.00pg, F2 atas
JM : 3 May (selasa) 9.00pg, F2 bwh
Utility : 6 May (jumaaT) 3.00, F2 bwh

so bile dah kuar timetable nih nak wat ape?
ape lagi.. start study..
Kwn2 ku.. ai, Ja, aiNi, dhiel, mimi.. jum setady..

2 comments: