As
Kalau As ade kat sini.. sure fi nk pinjam As punye riba..
Fi nak baring atas riba As.. manje ngan As..
As.. fi perlukan as skrg..

Ai
Kalau kau ade kat sini..
aku mesti ngah gelak ngan kau.. sbb kau slalu wat aku hepi.. jadikan aku kuat
beb.. aku nak kau kat sini..


Zee
kalau kau ade kat sini.. sure aku blh dengar kau bebel kat aku..
bg nasihat berguna tuk aku..
zee.. nasihatkan aku.. huhu


Ain
Kata-kata kau.. idea kau.. slalu bantu aku..
kau dari dulu sentiasa bantu aku..
Ain, aku nak ngs kat kau..


Aku Perlukan Korang lah sekarang.. cane eh..

Comments

  1. fi...deorg mesti slalu brade di sisi fi.ja nk ajak try kempen jom mengaji kt fb...mcm best jgk...

    ReplyDelete
  2. cbe fi g kt page Kempen Jom Mengaji di fb.pastu kat situ boleh pilih surah dan ustaz ape yg bacekan...pastu akan kuar surah dan audio...bleh ikut die ngaji dan betulkan tajwid sket2...slmt mencuba...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts