Thursday, March 21, 2013

Coogee bench

Australia mempunyai pantai yang SubhanAllah sgt cantik! last week pergi ke coogee beach.. itu pun nasib baik ajk sukan perempuan dekat m'sia hall sgt rajin buat aktiviti :-)

 sgt comel di situ.. dek kerana sekarang musim autumn.. mandi dekat pool pantai dan angin yg sgt sejuk.. memg tidak la nak mandi :)mungkin nnti..


 banyak giler burung dekat pantai.. n diorg cam tak takut sgt ngan manusia..


 Coogee baach :)


 Jiha tgh keja burung.. gituuu :-)






 Laut die color turqoise.. Cantik sgt Subhanallah

 Ni macam ade satu jalan kebawah yang tersorok... so that bile turun bawah je.. akan nampak pic kat bawah..


 tempat yang macam tersorok ni.. tgk pantai dr dekat :)


 tgk ombak die sgt kuat




 pandangan dr atas.. sesuai kalau tgh2 stress study pg pantai n lepak di situ.. tak jauh dr m'sia hall.. 15 minit.. naik bus 373 ke Coogee Beach via Randwick :)




No comments:

Post a Comment