sydney part 1

assalamualaikum.. Alhamdulilllah.. setelah berminggu berhabisan duit, cuti, ape lagi.. banyak lagi.. dah masuk musim blaja.. sgt takde semangat sbb sgt jauh antara aku n Alif.. mmg ramai je org yang blh hidup jauh2.. kadang2 br jumpe.. tp susah tuk mulakan... InsyaAllah kalau takde halangan hujung bulan 3 akan jumpe alif... hope so.. alif pg sebulan ke US pun, aku dah nangis everyday.. ni kan duk Adelaide sorang2..

okey.. start cerita.. sampai sydney semalam (hari khamis malam.. kol 10 gitu... ) sampai berdua n stay dekat hotel area ape ntah.. still tak familiar lg kawasan kat sini.. huhu baru sehari kot.. bg aku.. banding sydney dengan US.. aku lebih suke US.. barang die tak mahal sgt.. Sydney sgt mahal, kena pandai cari tempat murah..

huhu.. actually, aku still dalam mood yang sgt sedey.. harap dapat blaja dengan cepat n cemerlang n blh stay dengan alif.. aku susah skit nak terima benda baru.. persekitaran baru.. aku perlukan kawan or someone yang blh nasihat aku skit..

nnti la cite pasal sydney..

Comments

  1. fie..terus update bolg ek..rindu sama kau..hihi..blaja rajin2..ko mesti boleh nk adapt,ko kan kuat,tabah.. -ibu indah

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts