Depressed



BUKAN SAJA-SAJA ALLAH meletakkanmu dalam BIDANG itu..
BUKAN SAJA-SAJA ALLAH mengurniakanmu KEPAKARAN itu..
BUKAN SAJA-SAJA ALLAH memberikan UJIAN sebegitu..
BUKAN SAJA-SAJA ALLAH membiarkanmu mengemudi dalam KEADAAN sebegitu..

MELAINKAN ALLAH tahu kamu akan memberikan sesuatu dalam bidang itu..
MELAINKAN ALLAH tahu kamu bakal membiakkan ilmu-ilmu itu..
MELAINKAN ALLAH akan temukan kamu dengan insan-insan ikhlas membantu..
MELAINKAN ALLAH mahu menguatkanmu..
MELAINKAN ALLAH mahu kamu tahu betapa tingginya kasih sayangNYA padamu..

renungan buat PARA PENUNTUT ILMU.. BERHENTI MERUNGUT & MENGELUH, MELAINKAN BERUSAHA TERBAIK & BERSUNGGUH


I need to remind myself.. tak tahu kenapa sgt tertekan sepanjang minggu ni... sebab ujian kah.. sbb incik suami baru pergi adelaide kah.. sbb bedbug kah... tak tahu.. mane perginye sume semangat.. yang pasti sgt tertekan.. mungkin perlu dekatkan diri dengan Allah lagi..

Kuatkan lah aku Ya Allah dalam menghadapi setiap ujian dariMU.. Jangan lah Engkau yimpakan aku dengan ujian yang tak mampu aku pikul. Amin..




hey.. it is not the end of life right?  I need to wake up and do something.. it just the beginning of journey. Its normal. Kuatkan semangat dan tabah.. disamping berfikiran positive..
Aku sgt beruntung mempunyai incik suami yang sentiasa berada disisi.. n ai, zee and fatihah.. alamak tak kol as for this. banyak membantu aku dlm situasi aku yang macam ni even diorg jauh.. huhu..
 

Comments

Popular Posts