Thursday, May 16, 2013

week 10

sekarang dah end of week 10.. ehem.. lagi 3 mggu dah hbs kelas (hbs kelas bukan hbs final)... what? cepatnye.. (macam semalam br sampai sydney).. maknenye.. makin banyak kerja yang nak dibuat.. yes.. tiada masa tuk ke city.. ape ntah lg tuk ke randwick...  so bad.. tiada makanan ringan untuk dimakan lagi... :( alkisah selalunye pegi randwick (coles/ woolworth) lepas hbs kelas.. biasanya hari khamis lah.. sbb hbs kelas kol 5 ptg.. tp alangkah malasnye bile keluar kelas je dah malam.. (maksudnye pukul 5 tu dah malam).. jd niat itu amat lah terbantut. Untuk keluar dr malaysia hall semata -mata tuk ke randwick amatlah tidak berbaloi.. (penat oo nak daki bukit)



coles ngan woolworths macam tesco ngan giant la... tapi tak la besar sgt.. tp murah la.. n aku mmg jarang gile nak pg woolworths.. slalu pg coles  tp sekrang dah jarang sgt..


 

2 comments:

  1. Keep on writing fifi. Semoga dipermudahkan urusan belajar di sana

    ReplyDelete