Ramadhan Datang lagi

Alhamdulillah... Dah lame tak update belog.. last sebelum final.. sekarang dah masuk pertengahan ramadhan.. Alhamdulillah, sepanjang 2 minggu aku berpuasa bersama incik suami terchinta... dan esok... esokkkkk... aku start berpuasa di malaysia hall..

jujurnye.. susah hidup berkeluarga tp jauh.. dugaan..sedey...rindu... sume ade.. hopefully, yg ni (sepanjang master) je la aku duduk jauh dengan Alif dan lepas ni blh duduk dekat balik... Amin..


Sepanjang 2 minggu stay dengan incik suami, alhamdulillah.. kitaorg berjaya buat 4 biskut raya dengan bahan yang simple sgt... lagi satu gambar biskut conflake madu... tak sempat snap... Alhamdulillah, at least incik suami tak terasa sgt raya sorang2.. waa... dah start kelas.. yes, yang ni pun rase ralat... incik suami raya sorang2.. tp aku raya di malaysia hall dengan meriahnye... :(  Takpe lah.. Allah Maha Mengetahui..

Biskut Corn Flakes

Biskut Cluster

Biskut Arab
masak.. yes...setiap pagi bgn pukul 3.30pg dan masak untuk sahur dan 3.00ptg masak untuk berbuka (buka kat adelaide kol 5.30ptg).. Alhamdulillah.. dapat makan dengan sempurna even kadang2 tak la sedap mane... dan tanggungjawab ni dijalankan atas dasar kasih syg sesama insan.. cewah.. tak la... aku rase kalau ikhlas buat benda ni.. korang tak kan rase beban pun. :)

Okey lah... nak rehat dan tdr.. esk dah start kerja... selamat berpuasa dan selamat beramal :) Assalamualaikum...

Comments

Popular Posts