Tuesday, August 6, 2013

Hari Terakhir Ramadhan

Hari ni merupakan hari terakhir ramadhan.. dengan ade kelas hari ni and esk.. waaaa... but still okey lagi.. solat sunat di buat di hall and rumah terbuka pun ade..at least tak la sunyi sepi.. n jumaat ni, lepas jumpe sv, jiha n me nak pg Bankstown nak beli tudung...

Tahun ni adalah raya pertama sebagai seorang isteri tapi tak raye dengan incik suami pun... masing2 sibuk dengan kelas... :( takpe.. mungkin ade hikmahnye...

dekat hall, sepanjang mnggu ni mmg k.nani slalu pasang lagu raya.. surprisingly, aku yang jrg dengar lagu raye (aku mmg sgt jarang dengar lagu raya.. tambah2 yang traditional.. mendayu2 tak suke.. aku lagi suke versi raihan yang menenangkan, memuji Illahi... daripada sedih tak dpt balik kg.. ), rase nak balik malaysia je bile dengar lagu raye dekat hall... aku rase kite akan lebih menghargai sesuatu benda jika benda tu dah takde.. yup.. aku hargai raya di Malaysia.. next year raya kena balik nih..



Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri...

semoga kite sume dapat bertemu lagi di ramadhan akan datang... InsyaAllah


P/S: nakkkkk Balikkkkk / nak pggggg Adelaideeeeeeeeeeeeee........... 


No comments:

Post a Comment